مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از مشارکت 63 کتابفروشی ها در طرح پاییزه کتاب 1400 در استان اطلاع داد.

مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛قاسم ناظمی اضافه نمود: 40 کتاب فروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستان های مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره آغاج، ملکان، عجب شیر، بستان آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر در این طرح مشارکت می نمایند.

وی مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب را 5 روز گفت و گفت: طرح پاییزه کتاب سال 1400 از امروز شنبه 29 آبان ماه شروع می گردد و تا روز چهارشنبه 3 آذرماه ادامه خواهد داشت.

ناظمی با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب در این طرح 300 هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان مشخص شده است اضافه نمود: در طرح پاییزه کتاب خریداران می توانند کتاب های تالیفی را با یارانه 20 درصدی و کتاب های ترجمه ای را با یارانه 15 درصدی از کتابفروشی های عضو طرح خریداری نمایند.

ناظمی ادامه داد: مشخصات و آدرس کتابفروشی های عضو طرح پاییزه کتاب 1400 درپیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی www.azarsh.ir قابل مشاهده است.

وی یادآوری کرد: بیست ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان ماه شروع شده و تا یکم آذرماه 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

در طرح تابستانه کتاب 1400 در آذربایجان شرقی 37 کتابفروشی از تبریز و 24 کتابفروشی از شهرستان های ملکان، عجب شیر، مراغه، بناب، چاراویماق، هشترود، اسکو، شبستر، میانه، مرند، بستان آباد، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند و کتابفروشی های شایسته و بانگ کتاب از تبریز و کتابفروشی پژوهش از مرند به ترتیب بیشترین فروش را داشته اند.

در طول مدت برگزاری طرح تابستانه کتاب در استان 23 هزار و 104 نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته شد.

6 درصد از کل کتابفروشی های کشور به آذربایجان شرقی اختصاص دارد و در طرح تابستانه کتاب 1400 نیز 5 درصد فروش کل کشور به این استان اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1923

به "مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید