ساعت کاری مدارس استان مرکزی به روال قبل برگشت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، درحالی که در راستای کاهش و مدیریت مصرف انرژی در ایام زمستان طی هفته های گذشته تصمیماتی از سوی مسئولان استان مرکزی در راستای تعطیلی و کاهش ساعات کاری ادارات و مدارس استان اتخاذ شده بود با عبور از پیک مصرف بعضی از این محدودیت ها برطرف شد.

ساعت کاری مدارس استان مرکزی به روال قبل برگشت

به گزارش تسنیم؛ اسماعیل جیریایی، رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در تبادل نظر با خبرنگار تسنیم با اشاره به تصمیمات اجرا شده گفت: با توجه به انتها یافتن زمان اعلامی در اطلاعیه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی استانداری مرکزی از فردا شاهد تغییراتی در روند فعالیت مدارس استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بنابراین براساس تصمیمات اجرا شده، در مورد تأخیر در شروع به کار مدارس، از روز یکشنبه سی بهمن ماه، ساعت شروع به کار به روال قبل باز خواهند گشت و مدارس طبق ساعات شروع به کار در شرایط عادی فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

جیریایی بیان کرد: این تصمیم برای هفته آینده و برای شرایط عادی اتخاذ شده و در صورت ورود به شرایط اضطرار و تصمیم گیری هریک از مراجع تصمیم ساز در مورد نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی اطلاعیه جداگانه صادر خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2218

به "ساعت کاری مدارس استان مرکزی به روال قبل برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کاری مدارس استان مرکزی به روال قبل برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید