خوش خبر: دیدار با برزیل باعث شده بازیکنان انرژی مضاعفی داشته باشند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرپرست تیم ملی والیبال گفت: برزیل اولین رقیب ماست و دیدار پیش رو با برزیل باعث شده تا بازیکنان، انرژی مضاعفی داشته باشند تا بردهای تیم ما تداوم داشته باشد.

خوش خبر: دیدار با برزیل باعث شده بازیکنان انرژی مضاعفی داشته باشند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی درباره شرایط تیم ایران در توکیو گفت: بعد از حضور در توکیو تمرینات کمتری را در دستور کار داشتیم و اولین تمرین توپی بازیکنان، روز چهارشنبه برگزار گردید زیرا آثار خستگی در چهره بازیکنان دیده می شد. برزیل اولین رقیب ماست و دیدار پیش رو با برزیل باعث شده تا بازیکنان، انرژی مضاعفی داشته باشند تا بردهای تیم ما تداوم داشته باشد.

وی در ادامه درباره شرایط میزبانی ژاپن گفت: شرایط توکیو از نظر آب و هوا و سازماندهی میزبان بسیار خوب است. نقطه شاخص توکیو این است که آن ها کوشش می نمایند تا میزبانی المپیک را تمرین نمایند. سالن فوق مدرنی برای دیدارها ساختند و واقعاً فضای سالن تاثیرگذار و مدرن است. شرایط خوبی حکمفرما است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه جلسه ثبت نام مسابقات با مسئول فیلیپینی برگزار گردید و تیم ها به صورت رسمی ثبت نام کردند. 14 بازیکن را معرفی کردیم و مسعود غلامی جانشین مرتضی شریفی شده است. فدراسیون ژاپن میخواهد مانند المپیک میزبانی کند و ورود بازیکنان به زمین مانند المپیک خواهد بود و با ادوات مدرن آراسته می گردد تا ژاپنی ها برای المپیک، نقصی نداشته باشند.

او در ادامه صحبت های خود درباره فضای تیم ملی بیان نمود: وقتی برد کسب می گردد، همه چیز رضایت بخش و خوب است و شرایط همه از نظر روحی و جسمی فوق العاده می گردد. تیم ما متحد، هم قسم و همدل است و تمام تمرکز تیم، حفظ شرایط ایده آل برای دیگر مسابقات است. آسیب دیدگی های جزئی داریم و دکتر افروزی به خوبی بازیکنان را پوشش می دهد تا بازیکنان آماده مسابقات شوند. فضای تیم بسیار خوب است و مشکل خاصی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 300

به "خوش خبر: دیدار با برزیل باعث شده بازیکنان انرژی مضاعفی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خبر: دیدار با برزیل باعث شده بازیکنان انرژی مضاعفی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید