تحقیقات ضد انحصاری از علی بابا در چین شروع شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مقامات چینی تحقیقاتی را در خصوص شرکت علی بابا شروع نموده اند تا تعیین گردد آیا این شرکت برای کنار زدن رقبا اقداماتی انحصارطلبانه انجام داده است یا خیر.

تحقیقات ضد انحصاری از علی بابا در چین شروع شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علی بابا از جمله برترین شرکت های فناوری چین است که در سال های اخیر به رفتارهای انحصارطلبانه بر ضد شرکت های رقیب متهم شده است.

از همین رو رگولاتوری چین تحقیقاتی را در خصوص علی بابا شروع نموده تا اقدامات این شرکت را به طور دقیق آنالیز کند. بر اساس اطلاعیه کوتاه اداره دولتی قانون گذاری بازار چین، تحقیقات ضد انحصار از علی بابا شروع شده است. گفته می گردد علی بابا فروشندگان اقلام مختلف را مجبور می نماید تا آنها را به طور انحصاری بر روی پلتفرم این شرکت به فروش برسانند تا از این طریق کسب و کار دیگر سایت ها و خدمات تجارت الکترونیک در چین بی رونق گردد. از جمله رقبای جدی علی بابا که نسبت به این مساله اعتراض دارند، می توان به جی دی دات کام و پیندودو اشاره نمود.

چین در نوامبر گذشته نیز قوانینی را به تصویب رساند که به موجب آن شرکت های فناوری باید مقدار جمع آوری داده های شخصی مشتریان خود را محدود نمایند تا حریم شخصی و امنیت آنها محفوظ بماند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1418

به "تحقیقات ضد انحصاری از علی بابا در چین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات ضد انحصاری از علی بابا در چین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید