تور ترکیه ارزان: ایده هایی برای چیدمان مبل ترکیه ای، انتخاب مشکل پسندان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مبل ترکیه ای برای کسانی که در انتخاب مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل بسیار حساس و مشکل پسند هستند، گزینه مطلوبی خواهد بود. ابن نوع مبلمان به علت کیفیت بالا و زیبایی چشمگیر از هواداران بسیاری در بازار جهانی برخوردار است. در این مقاله به آنالیز و معرفی انواع مبل های ترکیه ای خواهیم پرداخت.

تور ترکیه ارزان: ایده هایی برای چیدمان مبل ترکیه ای، انتخاب مشکل پسندان

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مبل ترکیه ای

صنعت مد و دکوراسیون داخلی ترکیه، یکی از برترین نمونه های منطقه ای و حتی دنیای این صنعت به شمار می رود. مبل ترک همیشه هواداران خاص و خاص پسند خود را در بازار ایران و سراسر دنیا داشته است. ویژگی هایی در مبل ترک وجود دارد که آن را منحصر به فرد و متفاوت از سایر برندها نشان می دهد.

اولین و اصلی ترین ویژگی مبل ترکیه ای کیفیت مواد اولیه است. استفاده از پارچه های مرغوب و با کیفیت تقریبا در تمامی مدل ها، از مبل ترکیه ای کلاسیک تا نوترین مبل ترکیه ای، روندی ثابت و مشهود است. این پارچه ها از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و لک و کثیفی به راحتی بر روی آن ها نقش نمی بندد. بعلاوه در برابر کشیدگی یا سوراخ شدن نز مقاوم هستند.

از دیگر ویژگی های خاص و مطلوب مبل ترکیه ای، استفاده از چوب های مرغوب و با استحکام بالا در فراوری این نوع مبلمان است. چوب های با کیفیتی مانند راش و گردو برترین گزینه برای ساخت مبلمان هستند و از دوام و استحکام فوق العاده ای برخوردارند. در فراوری مبل ترکیه ای نیز اغلب چوب راش و گردو استفاده می گردد.

مبل های ترک علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، دارای طراحی زیبا و چشم نوازی هستند. طراحان این نوع مبلمان همیشه خلاقانه ترین و نوترین مدل های طراحی مبلمان را ارائه می دهند و در بازار مبلمان دنیای سرآمد هستند.

پشتی های مبل ترکیه ای دارای دوخت مجذوب کننده و منحصر به فردی هستند که لمسه دوزی نام دارد. این لمسه دوزی ها از ویژگی های خاص مبل ترکیه ای به شمار میرود و هنر لمسه دوزی در صنعت مبلمان اروپا نیز از ترکیه وام گرفته است. این لمسه دوزی ها معمولا با نگین های الماسی یا دکمه های همرنگ پارچه رو مبلی ست و تزئین می شوند.

علاوه بر این فوم و اسفنج به کار رفته در مبل ترکیه ای بسیار مرغوب بوده و به نرم و راحت بودن مبلمان بسیار یاری می نماید.

انواع مبل ترکیه ای و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

مبل های ترکیه ای علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. بسیاری از مصرف کنندگان مبلمان، حتما مبل سلطنتی ترکیه ای یا همان مبل های کلاسیک را دیده اند و مورد پسند بسیاری از افراد است. مبل های کلاسیک و سلطنتی اولین سری مبل های ترکیه ای بودند که معروفیت دنیای پیدا کردند و در زمره مبلمان لوکس و لاکچری قرار دارند. یک مبل کلاسیک ترک به راحتی می تواند زیبایی بخش عظیمی از دکوراسیون داخلی یک آپارتمان لوکس 300 متری را تضمین کند.

مبل ترکیه ای راحتی نیز از فراوریات رایج مبل ترکیه ای است. همانگونه که پیش از این اشاره شد، مبل ترکیه ای استیل و راحتی در طراحی و زیبایی حرف اول را می زند. طراحان ترک در فراوری مبلمان راحتی و نیمه راحتی چندان خود را در بند معیارهای طراحی عرفی نمی دانند و معمولا طرح های خلاقانه و نوآورانه ای ارائه می دهند. به همین سبب مبل فانتزی ترکیه ای نیز که اغلب در طرح های راحتی و نیمه راحتی فراوری می گردد بسیار رایج و پر هوادار است. این دسته از مبل ها، که می توان آن ها را مبل مدرن ترکیه ای نامید، برای دکوراسیون خانه های حتی نه چندان بزرگ اما شیک و مدرن گزینه مناسبی خواهند بود.

مبل چستر ترکیه ای یا همان کاناپه های لمسه دوزی شده نیز یکی از انواع خاص مبل ترکیه ای است که هواداران خاص خود را داشته و می تواند گزینه مناسبی برای فضای لابی یا اتاق نشیمن باشد.

مبل ترکیه ای تخت خواب شو و مبل ال ترکیه ای نیز از انواع مبل ترکیه ای نو هستند که به علت تنوع رنگی بالا و طرحی چشم نواز برای هر نوع دکوراسیون داخلی می توانند مناسب باشند.

منبع: اتاق
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1928

به "تور ترکیه ارزان: ایده هایی برای چیدمان مبل ترکیه ای، انتخاب مشکل پسندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: ایده هایی برای چیدمان مبل ترکیه ای، انتخاب مشکل پسندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید