اجرای 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های عمرانی شهرداری تهران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران- طی سال 1399، حدود 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های عمرانی شهر تهران اجرا شده است.

اجرای 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های عمرانی شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق اضافه نمود: طی سال گذشته، حدود 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های احداث ادامه جنوبی بلوار استاد مشخص، فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار، دسترسی های به جای مانده تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، کندروی جنوبی تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر، مقاطعی از بزرگراه شهید بروجردی و بعلاوه بهسازی کندروهای بزرگراه آزادگان پخش و اجرا شده است که از این میزان حدود 30 هزار تن در کارخانه شماره 4 سازمان مهندسی و عمران شهر تهران فراوری و مابقی به وسیله خرید از بخش خصوصی تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از بتن غلتکی به جای آسفالت در پروژه های روسازی معابر، راهکاری مالی و ارزان تر است، یادآور شد: در روش روسازی با استفاده از بتن غلتکی، حجم آسفالت مصرفی به شدت کاهش می یابد؛ چرا که اجرای رویه بتنی، ضخامت لایه های آسفالتی تحتانی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

لازم به ذکر است کارخانه شماره 4 فراوری بتن غلتکی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، قادر است در هر ساعت 300 تن بتن غلتکی فراوری کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1758

به "اجرای 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های عمرانی شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 38 هزار تن بتن غلتکی در پروژه های عمرانی شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید