گزارش فیفا از ناکامی پرسپولیس در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی، به دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن پرداخت.

گزارش فیفا از ناکامی پرسپولیس در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس و پیروزی 2 بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت. سایت رسمی فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) در گزارشی به بازی برگشت دو تیم اشاره نمود. در این متن آمده است:

کاشیما آنتلرز پس از کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در ایران و برتری 2 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار به قهرمانی این مسابقات دست یافت. نماینده ژاپن با این نتیجه، حضور خود را در مسابقات جام باشگاه های دنیا تضمین کرد. رقابت هایی که آنتلرز در سال 2016 برای اولین مرتبه در آن حاضر بود.

آنتلرز که مقابل جمعیت پرشور استادیوم آزادی در تهران به میدان رفت، در نیمه اول به راحتی بازی می کرد هر چند پرسپولیس برای زدن گل به حریف فشار می آورد. با این حال تیم میهمان نخستین فرصت گلزنی را به دست آورد که ضربه ضعیف شوما دویی، راهی به دروازه نیافت. پرسپولیس فرصت هایی در اواخر 45 دقیقه اول به دست آورد، اما کو وون سانتائه دروازه بان آنتلرز مقابل موقعیت های علی علیپور، بشار رسن و احمد نوراللهی ایستادگی کرد. سرمربی کاشیما: پرسپولیس بهترین تیمی بود که با آن بازی کردیم برانکو ایوانکوویچ: بعد از باخت در فینال ساده نیست که شرایط را عادی نموده و برگردانیم گزارش AFC از تحقق رویای کاشیما آنتلرز، بازی باافتخار پرسپولیس و حمایت طرفداران از سرخپوشان

همانطور که نیمه دوم برای نماینده ژاپن به خاطر نتیجه دیدار رفت راحت پیگیری می شد، پرسپولیس برای گلزنی موقعیت ایجاد می کرد. دو ضربه علیپور راهی به چارچوب نداشت و ضربه آزاد بشار رسن به دیواره دفاعی کاشیما آنتلرز برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد. پیروزی کاشیما آنتلرز باعث شد آنها پس از اوراواردز (در سال های 2007 و 2017) و گامبا اوزاکا (در سال 2008)، سومین تیم ژاپنی باشند که به قهرمانی مهم ترین عنوان باشگاهی قاره آسیا می رسند.

کاشیما آنتلرز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، به تیم های العین امارات، گوادالاخارای مکزیک، اسپرانسه تونس، رئال مادرید و تیم ولینگتون نیوزیلند در جام باشگاه های دنیا که در امارات برگزار می گردد، اضافه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 170

به "گزارش فیفا از ناکامی پرسپولیس در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش فیفا از ناکامی پرسپولیس در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید