پرز: رونالدو الگو بود، زیدان افسانه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس رئال مادرید در جلسه سالانه باشگاه به صحبت در مورد مسائل مختلف از جمله رونالدو و زیدان پرداخت.

پرز: رونالدو الگو بود، زیدان افسانه

به گزارش خبرنگاران ، نشست سالانه باشگاه رئال مادرید با حضور همه اعضا برگزار گردید. در این نشست فلورنتینو پرز رئیس جاه طلب باشگاه مرکز ثقل مجلس بود و درباره اتفاقات یک سال اخیر اتفاق افتاده در جمع کهکشانی ها صحبت کرد. اتفاقاتی بزرگ، هیجان انگیز و جنجالی که در تمام طول سال تقریبا رئال مادرید را همیشه در تیتر یک رسانه ها نگاه داشت و جلسه سالانه باشگاه بهترین فرصت بود تا رئیس غوغاسالار کهکشانی ها درباره اتفاقات فصلی که گذشت به تفصیل شرح داد. رئیس باشگاه رئال در جمع اعضای باشگاه از خریدهای جدید، انتصاب لوپتگی و همچنین رونالدو و زیدان صحبت کرد.

او در مورد شرایط تیم گفت: بهترین های دنیا الان در رئال حضور دارند. مجموعه ای فوق العاده در اختیار داریم. برای مثال، مودریچ بهترین بازیکن جام دنیای 2018، بهترین بازیکن و نیز هافبک سال یوفا انتخاب شد و شانس بالایی هم برای برنده شدن جایزه The Best فیفا دارد. به واران هم که با فرانسه قهرمان دنیا شد، نیز باید اشاره داشت.

او در ادامه به تبیین سیاست های خرید فصل جاری اش پرداخت و در این باره گفت: وینیسیوس به عنوان یک پدیده و ستاره آینده دار به جمع ما اضافه شد. لونین را به عنوان یک گلر جوان ولی با آینده ای درخشان جذب کردیم. اودریوسولا و کورتوا که بهترین گلر جام دنیای شد نیز تیم ما را قدرتمندتر نموده اند. در حال حاضر 10 بازیکن آموزشگاه باشگاه در تیم اول حضور دارند؛ از جمله ماریانو. همچنان نیز به سیاست انتقال قرضی بازیکنان جوان ادامه خواهیم داد.

جذب جنجالی خولن لوپتگی سرمربی اسبق تیم ملی یکی دیگر از مباحث مطرح گردیده توسط پرز بود: او در زمان راهنمایی تیم ملی اسپانیا حتی در یک بازی نیز شکست نخورد و گزینه ای مناسب برای جانشینی زیدان بود.

اما بی تردید مهمترین بخش صحبت های رئیس رئال مادرید درباره زین الدین زیدان سرمربی و کریس رونالدو ستاره سابق باشگاه بود. دو ابرستاره ای که در کنار هم رکوردی بی نظیر و به نظر دست نیافتین را را برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خلق کردند؛ هت تریک قهرمانی. رکوردی جاه طلبانه که بعید به نظر می رسد به این زودی ها تیمی قادر به شکستن یا حتی تکرار آن باشد.پرز درباره رونالدو گفت: رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه و جانشین شایسته دی استفانو است. او یک الگو برای همه کسانی است که پیراهن رئال را به تن نموده اند. یاد و خاطره و نیز تاریخ سازی های او نسل به نسل روایت خواهد شد. بسیار ممنونیم کریستیانو.

و ستایش از زی زو به سبک پرز: زیزو هم یکی دیگر از بازیکنانی است که در رئال به یک الگو تبدیل شد. به عنوان بازیکن، تاریخ سازی نموده بود و سپس در قالب مربی تیم اول باشگاه نیز خود را وارد تاریخ رئال کرد. او برای رئال، شخصیتی افسانه ای است و خودش هم می داند که مثل رونالدو، رئال همواره خانه او خواهد بود.

ستایش از رونالد و زیدان در حالی صورت گرفت که پرز بعد از جدایی ناگهانی این دو، روزه سکوت گرفته بود و کلامی در خصوص این دو ابرستاره رئال مادرید بر زبان نیاورده بود. آنچه به تعبیر رسانه ها از یک شکاف عمیق میان آقای رئیس و دو ابرستاره حکایت داشت که در نهایت به جدایی زی زو و کریس انجامید اما تعریف و تمجیدهای امروز ثابت کرد که پرز حداقل در ظاهر خیلی زود اختلافات را به کناری نهاده و دو ابرستاره سابق تیمش را تکریم می نماید.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 131

به "پرز: رونالدو الگو بود، زیدان افسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرز: رونالدو الگو بود، زیدان افسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید