علی مرادی: دوشنبه برای انتخابات ثبت نام می کنم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره حضورش در انتخابات ریاست این فدراسیون می گوید: من صددرصد نامزد خواهم شد و روز دوشنبه ثبت نام می کنم.

علی مرادی: دوشنبه برای انتخابات ثبت نام می کنم

علی مرادی بعد از اهدای مدالش در جوانان آسیا (1983) به موزه ورزش با سوالاتی درباره انتخابات فدراسیون وزنه برداری، جام فجر و سهراب مرادی روبرو می گردد و به صراحت از حضورش در انتخابات خبر می دهد. رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره حضورش در انتخابات ریاست این فدراسیون می گوید: من صددرصد نامزد خواهم شد و روز دوشنبه ثبت نام می کنم.

او در پاسخ به این سوال که گفته می گردد وزارت ورزش از او حمایت می نماید، نکته قابل توجهی می گوید: من هیچ حمایتی از وزارت ورزش ندیده ام. وزارت ورزش در هیچ رشته ای از هیچ کاندیدایی حمایت ننموده است و همواره این احساس وجود داشته که استقلال فدراسیون ها برای وزارت ورزش اهمیت دارد و این نهاد سعی در شفافیت داشته است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره شرایط سهراب مرادی هم می گوید: بهتر است در این باره رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی صحبت کند. قبلا قرار بود مرادی تحت عمل جراحی قرار گیرد اما با پیگیری هایی که ما و فدراسیون پزشکی - ورزشی و همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشتیم، یک پزشک فوق تخصص کارهای درمانی سهراب را پیگیری می نماید که امیدواریم در نهایت کار به جراحی نکشد. خوشبختانه سهراب شرایط بهتری دارد و آخرین نظریه نیز بر این بود که شرایط او رو به بهبودی است. به هر حال باز هم نظر نهایی را باید فدراسیون پزشکی - ورزشی بدهد.

مرادی در پاسخ به این سوال که شنیده می گردد شاید سهراب مرادی به المپیک نرسد، این شرح را می دهد: باید ابتدا وضعیت جسمانی او حل گردد و بعد به مسائل دیگر برسیم. سهراب در رقابت های جام فجر که انتخابی المپیک است ثبت نام می نماید اما مسابقه نمی دهد تا بتواند امتیاز لازم را کسب کند. الان صحبت درباره حضور یا عدم حضور او در المپیک زود است.

او درباره شرایط بهداد سلیمی و سعید علی حسینی نیز می گوید: تکلیف بهداد در جهت تکلیف کار باید معین گردد. ما به هیئت استان مازندران دو بار نامه زده ایم تا بهداد وضعیتش را رسما بگوید اما او هنوز رسما اعلام بازنشستگی ننموده است و ما هم بدون اجازه او نمی توانیم نامه مکتوب بازنشستگی را به فدراسیون جهانی ارائه کنیم. همچنین به علی حسینی هم گفتیم وضعیتش را معین کند و خودش باید در این باره تصمیم نهایی را بگیرد. متاسفانه ما دقیقا متوجه نشده ایم که علی حسینی در ایران است یا خارج از کشور. اما باید تکلیفش خیلی زود معین گردد و اینکه کج دار و مریز حرکت کند قابل قبول نیست. مقررات جدید فدراسیون جهانی بسیار سخت گیرانه شده و همه باید مقررات داخلی و بین المللی را رعایت نمایند.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان فدراسیون جهانی برای تماشای مسابقات جام فجر به ایران می آیند یا خیر، ادامه می دهد: مسئولان فدراسیون جهانی تمایل زیادی برای حضور در تهران داشتند اما با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی در لاس وگاس عذرخواهی نموده اند. با این وجود از کنفدراسیون آسیا نماینده ای به ایران می آید.

5،500

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 240

به "علی مرادی: دوشنبه برای انتخابات ثبت نام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مرادی: دوشنبه برای انتخابات ثبت نام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید