ارسال 250 مقاله به کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دبیر کمیته اجرایی چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران از ارسال 250 مقاله به دبیرخانه کنفرانس اطلاع داد.

ارسال 250 مقاله به کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران

ایرج کاظمی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران هر دو سال یک بار برگزار می گردد، یعنی تقریبا 28 سال است که این کنفرانس توسط انجمن فیزیک ایران در حال برگزاری است. چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران نیز 17 و 18 بهمن ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این کنفرانس در حوزه فیزیک ماده چگال یا فیزیک حالت جامد است و بخش هایی از این کنفرانس نیز به فناوری نانو مربوط می گردد. آخرین مهلت ارسال مقاله 13 آذر بود که این مهلت نیز برای دو هفته تمدید شد که در نهایت 250 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس واصل شده است. هفت سخنران عمومی در کنفرانس خواهیم داشت و سخنرانی های تخصصی و چند کارگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته اجرایی چهاردهمین کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران در خصوص زمینه های مورد بحث در این کنفرانس، گفت: دستگاه های همبسته قوی و مغناطیس، مایعات کوانتومی، ابررسانایی، نظریه تابعی چگالی، نانوساختارهای تجربی، نانو ساختارهای نظری، چگال نرم و بیوفیزیک، درهم تنیدگی کوانتومی و مغناطیس، نیمه رساناها و رشد بلور، ساختار و خواص مکانیکی و حرارتی، ساختار الکترونی و خواص الکتریکی، مغناطیس و اپتیکی، مکانیک آماری و ترمودینامیک و مایعات کوانتومی، محورهای این کنفرانس هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 209

به "ارسال 250 مقاله به کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 250 مقاله به کنفرانس ماده چگال انجمن فیزیک ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید