آلمانی ها می خواهند مربی شان برکنار گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که مدتی بود در خطر اخراج قرار داشت، بعد از شکست تیمش مقابل فرانسه در رقابت های لیگ ملت های اروپا به مراتب وضعیت بدتری پیدا نموده است. بعد از ناکامی ژرمن ها در جام جهانی روسیه صبر بسیار از طرفداران آلمان تمام شده بود و نتایج بد این تیم در اروپا عرصه را روز به روز برای سرمربی این تیم تنگ تر نموده است. به نظر او می توانست شرایط را تغییر دهد، اما این کار را نکرد و حالا تیم احتیاج به خون تازه دارد.

آلمانی ها می خواهند مربی شان برکنار گردد

حالا برای او خیلی سخت است که شرایط را تغییر دهد.

آلمان بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما نتیجه نمی گیرد. همچنین بازیکنان جوانی مانند یولیان برانت، لروی زانه و نیکلاس زوله در این تیم حضور دارند و احتیاج به کمی زمان دارند تا تجربه کسب نمایند. همچنین مشکل دیگر این تیم انتخاب بین مانوئل نویر و مارک آندر تراشتگن است.

اشتباه فدراسیون فوتبال آلمان هم تمدید قرارداد لوو قبل از جام جهانی روسیه بوده است. حالا در نظرسنجی ای که در مطبوعات آلمان اجرا شده از هر 10 آلمانی 8 نفر می خواهند که او از تیم برود. به نظر آن ها بعد از 12 سال کار در این تیم حالا احتیاج به سرمربی جدید است. همچنین در دیگر نظرسنجی اجرا شده بسیاری به یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول رای دادند. هرچند که او تجربه کار ملی هم ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 154

به "آلمانی ها می خواهند مربی شان برکنار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمانی ها می خواهند مربی شان برکنار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید