6 میلیون گردشگر ایام نوروز به استان گیلان سفر کردند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: 6 میلیون نفر مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات نوروز به استان گیلان سفر کردند.

6 میلیون گردشگر ایام نوروز به استان گیلان سفر کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین رزرو تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، سرهنگ مهرداد مهرگان ظهر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه نظم و انضباط استان در روز سفر رئیس جمهور مثال زدنی بود، گفت: اقدامات خوبی که از سوی پلیس راهور و سایر رده های انتظامی صورت گرفت موجب برقراری نظم در این روز شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و تمام وجود برای برقراری امنیت در روز سیزدهم فروردین می کوشد گفت: سفر نوروزی حدود 6 میلیون نفر به استان گیلان در نوروز سال جاری نشان می دهد که حرف و حدیث های دشمن در خصوص شرایط مالی ضعیف مردم ایران نسبتی با حقیقت ندارد.

مهرگان با اشاره به اینکه شرایط جوی در روز سیزدهم فروردین بارانی خواهد بود، گفت: پلیس در این روز برخوردی قاطع و قانونی با مجرمان و بر هم زنندگان نظم عمومی خواهد داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مواجهه با جرایم مشهود تذکر لسانی معنایی ندارد، تاکید نمود: پلیس در تفرجگاه ها حضور مقتدرانه ای خواهد داشت تا اجازه وارد شدن لطمه به شادی مردم را ندهد.

مهرگان با اشاره به تشدید فعالیت واحدهای گشتی در روز سیزدهم فروردین، بیان داشت: خودروهای خروجی از استان نیز باید مورد آنالیز قرار بگیرند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس نباید در روز سیزدهم فروردین از حوزه های خلوت شهری نیز غافل گردد ابراز امیدواری کرد همه مردم گیلان و همه مسافران، روز سیزدهم را امن و آرام پشت سر بگذارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 768

به "6 میلیون گردشگر ایام نوروز به استان گیلان سفر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 میلیون گردشگر ایام نوروز به استان گیلان سفر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید