20 میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سید حسن حسینی شاهرودی در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون مطالبه مردمی در مورد وضعیت محور کلاته خیج-میامی بابیان اینکه این جاده از قبل از انقلاب اسلامی تاکنون یک مطالبه عمومی و سال ها پیگیری و فاقد اعتبار بوده است، تأکید کرد: این محور یک جهت استراتژیک محسوب می گردد که هم جهت زائران رضوی را کوتاه تر می نماید و هم شهر کلاته خیج را از بن بست خارج می سازد.

20 میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت

وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور پیشنهاد اجرای این طرح ارائه اما مورد موافقت واقع نگرفت و این طرح به دلیل اولویت پروژه های نیمه تمام اصلاً در پروژه ها گنجانده نشد.

افتتاح محور کلاته خیج-میامی در سال 99

عضو خانه ملت گفت: محور کلاته خیج- میامی در حالی از گزینه های سفر رئیس جمهور حذف شد که سال گذشته سه میلیارد تومان اعتبار برای این جاده گذاشته شده بود و زیرسازی 10 کیلومتر جهت نیز اجرا شده بود پس طرح نیمه تمام محسوب می شد اما متاسفانه کاری برای این پروژه انجام نشد.

حسینی شاهرودی بیان نمود: پس از سفر رئیس جمهور در نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و چند دستور خوب برای شهرستان شاهرود صادر شد که یکی از آن ها به محور کلاته خیج- میامی باز می گشت که 20 میلیارد تومان برای آن تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال 99 شاهد افتتاح جهت کلاته خیج-جیلان-میامی باشیم تا رونق مالی برای اهالی کلاته خیج به ارمغان آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 233

به "20 میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 میلیارد تومان اعتبار به محور کلاته خیج-میامی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید