کنترل ارتش تایلند بر اوضاع طولانی تر از حد انتظار خواهد بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: یکی از مقامات ارشد آمریکایی اعلام نمود که حکومت ارتش بر تایلند احتمالا بیش از آنچه انتظار می رفت ادامه خواهد داشت.

کنترل ارتش تایلند بر اوضاع طولانی تر از حد انتظار خواهد بود

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ اسکات مارسیل، یکی از مشاوران معاون وزیر خارجه آمریکا در امور شرق آسیا روز سه شنبه با اعلام این مساله که به احتمال زیاد کنترل ارتش بر تایلند بیشتر از زمان مورد انتظار ادامه خواهد داشت گفت: ابتدا امیدوار بودیم همانند اتفاقی که درجریان کودتای سال 2006 رخ داد ارتش با سرعت نسبتا بالایی مراحل انتقال قدرت به یک دولت مدنی و حرکت به سمت برگزاری انتخابای آزاد را در دستور کار خود قرار دهد. با اینحال اتفاقات اخیر نشان داد که کودتای نظامی اخیر بیش از حد انتظار به سرکوب مردم پرداخته و بیش از کودتای سال 2006 ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که نقدها بین المللی به کاهش سرکوب ها در این کشور و بازگشت هرچه سریعتر دموکراسی بیانجامد. به گفته وی آمریکا خواهان لغو حکومت نظامی و برگزاری انتخابات پیش از موعد 15 ماهه اعلام شده از سوی ارتش است.

با اینحال این مقام آمریکایی اظهار داشت که پیش بینی مدت زمان تسلط ارتش تایلند بر اوضاع قابل پیش بینی نیست. مارسیل در خاتمه به این مطلب نیز اشاره نمود تا زمانی که دولت تایلند کنترل اوضاع را در دست نگیرد امکان تجارت دو کشور همانند گذشته وجود ندارد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 550

به "کنترل ارتش تایلند بر اوضاع طولانی تر از حد انتظار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ارتش تایلند بر اوضاع طولانی تر از حد انتظار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید