وزیر نیرو در کهنوج خبرداد؛ شاخص بهره مندی آب 12 درصد قبل انقلاب 75 درصد اکنون

به گزارش وبلاگ مجله پریها، وزیرنیرو درکهنوج گفت: آبرسانی روستایی در کشور از 12 درصد در چهل سال قبل به 75 درصد رسیده است.

وزیر نیرو در کهنوج خبرداد؛ شاخص بهره مندی آب 12 درصد قبل انقلاب 75 درصد اکنون

به گزارش خبرنگار از رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از آب اضطراری کهنوج گفت: باید حواس وتجربه ما صرف این گردد که بیشترین رضایتمندی را در مردم ایجادکنیم.

وی اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس تاثیر گذاری بالایی دربین مردم دارند و باتوجه به نقش نظارتی که عهده دار هستند صحت و سرعت کارها را بهتر می توانند پیگیری نمایند.

وزیر نیرو اظهارداشت: همه ما اهداف و وظایف مشترکی به عهده داریم ، باید کوشش گردد دستاورد بیشتری در جهت خدمت به مردم داشته باشیم و برای افزایش رضایت مندی مردم گام ها بلندتری برداریم.

ارکانیان با اشاره به استفاده از شیوه های کاری با راندمان بالاتر توضیح داد: طبیعتا ما باید حواس و توجه مان به اینکه جلب یاشد که شیوه هایی انتخاب کنیم روش های ما باعث عدم رضایتمندی مردم نگردد.وی تاکید نمود: امیدوارم بتوانیم با امکاناتی که در اختیار داریم برنامه هایمان را به نتیجه برسانیم.

اردکانیان بیان داشت: کشور ما کشوری با سرمایه ومنابع غنی است و غنی ترین سرمایه ما ظرفیت غنی منابع انسانی است،ما در کشورمان مردمانی هوشیار و شکیبا داریم.

وزیرنیرو با بیان اینکه در آستانه پنجمین دهه حیات انقلاب اسلامی هستیم اظهارکرد: ما فراموش نکردیم در چهار دهه پیش جمعیت روستایی کشور 12 درصد فقط از آب آشامیدنی سالم بهره مند بود .

وی اضافه کرد: اکنون میزان وشاخص بهره مندی آب روستایی به 75 درصد رسیده است.

اردکانیان توضیح داد: قبل از انقلاب در چهار شهر تصفیه خانه هایی داشتیم که جا های محدودی را پوشش می داد.

وی بیان نمود:استان هایی نظیر کرمان سرشار از فرصت های اشتغال است وآینده ای سرشار از امید و برنامه هایی شوق آور پیش روی ما و فرزندان مان است.اردکانیان تاکید نمود: بحث های امروز ما آغاز دیگری برای همکاری در زمینه های مختلف در زیرمجموعه وزارت نیرو است،استان کرمان به عنوان یک مدل پیروز برای استفاده بهینه در مصرف انرژی انتخاب گردد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 238

به "وزیر نیرو در کهنوج خبرداد؛ شاخص بهره مندی آب 12 درصد قبل انقلاب 75 درصد اکنون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو در کهنوج خبرداد؛ شاخص بهره مندی آب 12 درصد قبل انقلاب 75 درصد اکنون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید