واکسن فایزر در هند ترزیق نمی گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، فایزر اعلام نمود از درخواست استفاده اضطراری برای تزریق کووید 19 در هند صرف نظر نموده است.

واکسن فایزر در هند ترزیق نمی گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

این شرکت آمریکایی نخستین داروسازی بود که خواستار اجازه اضطراری تزریق واکسن خود در هند شد، اما پس از برگزاری جلسه ای با مقامات قانونگذاری دارویی در هند در روز چهارشنبه خاطرنشان کرد از تصمیم خود منصرف شده است. فایزر در بیانیه ای به رویترز نوشته است: با توجه به این جلسه و درک ما از اطلاعات اضافی مورد احتیاج قانونگذاران، شرکت تصمیم گرفت تا از درخواست اجازه استفاده اضطراری واکسن در هند صرف نظر کند.

فایزر اواخر سال گذشته خواستار اجازه استفاده اضطراری واکسن خود در هند شد اما دولت این کشور در ژانویه 2021 درخواست دو واکسن ارزان تر (از دانشگاه آکسفورد و شرکت بهارات بیوتک) را تأیید کرد. حال آنکه درخواست اجازه استفاده اضطراری هر دو واکسن پس از فایزر ثبت شده بود.

سازمان کنترل استاندارد داروهای مرکزی هند در خواست فایزر برای تأیید واکسن را بدون یک آزمایش کوچک جهت آنالیز ایمنی واکسن روی مردم این کشور رد نموده بود.

مقامات بهداشت هند به طور معمول خواستار انجام آزمایش هایی هستند تا تعیین گردد واکسن برای افرادی که ساختار ژنتیکی متفاوتی از مردم غرب دارند، کارآمد و ایمن است یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1428

به "واکسن فایزر در هند ترزیق نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن فایزر در هند ترزیق نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید