نماینده چین: باید با چندجانبه گرایی با تهدیدات تروریسم و جرائم سازمان یافته مقابله کنیم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نماینده دائمی چین در سازمان ملل اعلام نمود باید با پایبندی بر چندجانبه گرایی و تقویت همکاری بین المللی، به طور مشترک با تهدیدات تروریسم و جنایات سازمان یافته مقابله کنیم.

نماینده چین: باید با چندجانبه گرایی با تهدیدات تروریسم و جرائم سازمان یافته مقابله کنیم

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، جانگ جون، پنج شنبه در نشست مباحثه علنی بلندپایه شورای امنیت درباره مسایل مربوط به تروریسم و جنایات سازمان یافته گفت: اکنون تروریسم و جنایات سازمان یافته روز به روز بیشتر با هم یکی می شوند و تهدید جدی برای صلح و امنیت بین المللی به شمار می آیند. جامعه بین المللی باید همکاری ها در سطوح مختلف را گسترش دهد و با تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن تجربیات پیروز خود، برای مقابله موثر با تروریسم و جرائم سازمان یافته اقدام واقعی انجام دهد و مشترکا از صلح و امنیت دنیا حفاظت کند. کشورهای دنیا باید در این راه بر اساس اصول منشور سازمان ملل و با احترام به نقش سازمان ملل به عنوان محور هماهنگی، بر یک استاندارد یکنواخت پایبند باشند.

این مقام چینی در ادامه اضافه کرد: باید با تقویت همکاری و هماهنگی بین المللی و منطقه ای، به طور موثر با تروریسم و جرائم سازمان یافته مبارزه کرد.

جانگ جون خاطر نشان کرد که ضمن رویارویی با تهدیدات ناشی از تروریستی، جامعه بین المللی باید همبستگی خود را حفظ کند. تروریسم خوب و بد نمی شناسد. همچنین در راه مقابله با تروریسم باید از استاندارد دوگانه و روینمودهای سیاسی پرهیز گردد. چین همیشه هوادار چندجانبه گرایی و عدالت بین المللی بوده است و قاطعانه تمام توافقنامه های سازمان ملل درباره مقابله با تروریسم را به اجرا رسانده و فعالانه در همکاری های بین المللی و منطقه ای در راستای مقابله با تروریسم شرکت نموده است. چین تبادلات دوجانبه و چندجانبه و همچنین همکاری برای افزایش توانمندی در مقابله با تروریسم و جرائم سازمان یافته را با جامعه بین المللی و به ویژه کشورهای در حال توسعه شامل کشورهای افریقایی ادامه خواهد داد و ضمن ارائه پشتیبانی سیاسی و اقتصادی از امور مقابله با تروریسم سازمان ملل، به طور مشترک از صلح و ثبات بین المللی حفاظت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1160

به "نماینده چین: باید با چندجانبه گرایی با تهدیدات تروریسم و جرائم سازمان یافته مقابله کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده چین: باید با چندجانبه گرایی با تهدیدات تروریسم و جرائم سازمان یافته مقابله کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید