مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی امروز، 24 خرداد به خاتمه می رسد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مهلت تمدید شده ثبت درخواست دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول 1400-1399 امروز، 24 خرداد به انتها می رسد.

مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی امروز، 24 خرداد به خاتمه می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی در دانشگاه های علوم پزشکی برای نیمسال اول 1400-1399 از 15 اردیبهشت تا 15 خرداد 99 فرصت داشتند که تقاضا های انتقال و میهمانی خود را ثبت نمایند.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام نمود بنابه درخواست های متعدد دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دانشجویان مبنی بر عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه انتقال و میهمانی داخل، این سامانه از روز یکشنبه 18 خرداد تا سرانجام روز اداری شنبه 24 خرداد 99 فعال خواهد شد.

دانشجویان و دانشگاه های مبداء و مقصد تا امروز شنبه 24 خرداد 99 فرصت دارند نسبت به ثبت، آنالیز و ویرایش اعمال تغییرات در بازه زمانی مذکور اقدام نمایند. این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

نتایج آنالیز دانشگاه ها در نهایت تا شهریورماه 99 اعلام خواهد شد.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در مورد انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) در مرداد یا شهریورماه 99 انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1127

به "مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی امروز، 24 خرداد به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی امروز، 24 خرداد به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید