عربستان برای ایرانیان ساکن اروپا ویزا صادر می نماید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، یک منبع در وزارت حج و عمره عربستان اعلام نمود که این کشور برای دادن ویزا به ایرانیان ساکنان اروپا مسئله ای ندارد.

عربستان برای ایرانیان ساکن اروپا ویزا صادر می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن عربستان، یک منبع در وزارت حج و عمره عربستان اعلام نمود که ریاض با صدور ویزای حج برای ایرانیان ساکن اروپا مسئله ای ندارد.

عربستان سعودی در مذاکراتی که بین هیئت ایرانی و هیئت سعودی برای فراهم کردن زمینه زیارت حجاج ایرانی در حج سال جاری صورت گرفت با گذاشتن شرط های جدید، باعث شد تا حجاج ایرانی از ادای فریضه واجب حج محروم شوند.

الوطن به نقل از منابعی در وزارت حج و عمره عربستان نوشت که شماری از ایرانیان ساکن خارج برای موسم حج درخواست ویزا داده اند و در شرکت های سیاحتی اروپا نام نویسی نموده اند.

سال گذشته در مراسم حج و هنگام حرکت حجاج برای انجام فریضه رمی جمرات بر اثر حادثه دردناک بیش از 7 هزار زائر خانه خدا جان خود را از دست دادند که 460 تن آنها از حجاج ایرانی بودند.

به گفته کارشناسان بی تدبیری مقامات برگزار کننده حج باعث بروز این حادثه شده بود و عربستان مسئول مستقیم این حادثه است.

بعد از جان باختن این تعداد از زائران، مقامات عربستان با مخفی کردن تعداد واقعی قربانیان این حادثه اجساد کشته ها را بدون اطلاع خانواده های آنها در عربستان دفن کردند.

این منبع سعودی همچنین گفت که دو تا 3 دفتر برای ارائه خدمات به زائران ایرانی ساکن اروپا و آمریکا و دیگر مناطق جهان در مکه مکرمه باز خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 837

به "عربستان برای ایرانیان ساکن اروپا ویزا صادر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان برای ایرانیان ساکن اروپا ویزا صادر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید