سومین محموله یاری های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای راهی ایران می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سومین محموله یاری های چین شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی امشب با پرواز باری ماهان به وسیله شانگهای به ایران ارسال می َگردد.

سومین محموله یاری های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای راهی ایران می گردد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن اظهار داشت که سومین محموله یاری های دولت و مردم چین امشب از شانگهای راهی ایران می گردد.

سفارت ایران در پکن در این خصوص اظهار داشت: در ادامه یاری های دولت و مردم چین امشب سومین محموله شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی یکسره برای استفاده در بیمارستان ها، دستگاه اکسیژن سنج و سایر تجهیزات پزشکی با پرواز باری ماهان به وسیله شانگهای راهی کشورمان خواهد شد. برای غلبه بر کرونا با تمام توان در صحنه هستیم.

پیش از این نیز دو محموله از چین وارد ایران شده بود.اولین محموله نیز شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا بود که روز آدینه با پرواز باری ماهان وارد ایران شد. دومین محموله یاری های چین شامل بیش از 50 هزار کیت پیشرفته تشخیص سریع کرونا و دستگاه های اکسیژن ساز است که روز شنبه با پرواز باری ماهان از گوانجو وارد تهران شد. همراه با محموله دوم نیز پنج نفر از کارشناسان صلیب سرخ چین نیز به منظور همکاری و انتقال تجربیات پیروز در مبارزه با کرونا به تهران آمدند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 855

به "سومین محموله یاری های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای راهی ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین محموله یاری های چین برای مقابله با کرونا امشب از شانگهای راهی ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید