رئیس کمیته ملی المپیک راهی دانانگ ویتنام شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در حاشیه برگزاری پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی در ویتنام شصت و هشتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک و سی و پنجمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا طی روز های 24 و 25 سپتامبر شنبه و یکشنبه سوم و چهارم مهر ماه در دانانگ ویتنام برگزار می گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک راهی دانانگ ویتنام شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به همین دلیل و بنا به دعوت شورای المپیک آسیا، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و یکی از اعضای هیات رییسه OCAجهت حضور در این نشستها راهی ویتنام شد.

در شصت و هشتمین جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا که امروز شنبه شروع خواهد شد، روسای کمیته های مختلف OCA گزارشات اجرایی خود را ارائه و در مورد جابجایی دفتر مرکزی شورای المپیک آسیا بحث و گفتگو خواهد شد و نواب رییسان و روسای مناطق مختلف آسیا گزارشاتی در مورد ورزش مناطق خود ارائه و سپس مسئولان ستاد برگزاری بازیهای آسیایی 2018 اندونزی گزارش خود را در مورد اقدامات اجرا شده برای برگزاری هر چه بهتر این رقابتها ارائه خواهند داد.

بعد از این نشست سی و پنجمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا نیز روز یکشنبه برگزار و در آن مسئولین بخش های مختلف به ارائه گزارشات خود پرداخته و در ادامه مسئولین برگزار کننده بازیهای غرب آسیا 2017، بازیهای آسیایی اندونزی 2018،بازیهای داخل سالن و هنر های رزمی در عشق آباد ترکمنستان 2017 به ارائه گزارشات خود در مورد میزبانی این بازیها پرداخته و همچنین انتخاب شهر میزبان نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی بحث و اتفاق نظر خواهد شد.

در سی و چهارمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا که سال گذشته در عشق آباد ترکمنستان برگزار شده بود کیومرث هاشمی به اتفاق آرا بعنوان عضو اصلی هیات اجرایی شورای المپیک آسیا انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 490

به "رئیس کمیته ملی المپیک راهی دانانگ ویتنام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته ملی المپیک راهی دانانگ ویتنام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید