خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف در دامغان پلمب شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سمنان - خبرنگاران - رئیس اتاق اصناف دامغان: تعداد 50 واحد صنفی غیرضروری این شهرستان به علت رعایت نکردن مقررات ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف در دامغان پلمب شد

محمدحسن امینیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بیان نمود: پلمب واحدهای صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر لزوم تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری بود.

وی اضافه کرد: واحدهای تجاری و صنوف در این زمان حساس، برای حفظ سلامت خود و مردم باید به مصوبه ها و دستورالعمل های صادره از ستاد مقابله با کرونا توجه کنند تا با رعایت موارد بهداشتی از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

امینیان ادامه داد: واحدهای پلمب شده بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا کشور، دادستان شهرستان و اداره تعزیرات حکومتی، پس از چندین مورد تذکر شفاهی و کتبی اعمال قانون شدند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، نظارت و بازرسی ها به منظور اجرای صحیح طرح افزایش یافته است.

رییس اتاق اصناف دامغان با قدردانی از همکاری بازاریان و اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی، گفت: بازاریان، کسبه و صاحبان مشاغل بهتر است برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، همکاری های لازم را داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد و دارای حدود پنج واحد صنفی دارای پروانه کسب است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده مانند در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 956

به "خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف در دامغان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 واحد صنفی متخلف در دامغان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید