خبرنگاران 14 پروژه آب و فاضلاب خراسان شمالی آماده افتتاح شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، بجنورد-خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: 14 پروژه در بخش آب و فاضلاب این استان به مرحله بهره برداری رسیده است که همزمان با دهه فجر اسلامی افتتاح می گردد.

خبرنگاران 14 پروژه آب و فاضلاب خراسان شمالی آماده افتتاح شد

غلامحسین ساقی روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این پروژه ها شامل اقدامات چون نصب انشعاب آب، اجرای شبکه فاضلاب، اجرای خظ انتقال پساب تصفیه خانه و آبرسانی به روستاها است.

وی اعلام نمود: این پروژه ها در امسال شروع و برای اجرای آن بیش از 562 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: نصب انشعاب آب در شهرهای مختلف، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر جاجرم، اجرای شبکه فاضلاب منطقه ناظر آباد بجنورد، اجرای شبکه فاضلاب منطقه فرطان در شهرستان اسفراین، اجرای خط انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر شیروان، تکمیل آبرسانی (تعویض شبکه توزیع فرسوده روستای چری) شهرستان فاروج از جمله طرح های قابل افتتاح این شرکت در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: یک دهنه چشمه آب شرب روستای چهارچوبه در شهرستان گرمه که در سیل سال 98، خسارت دیده بود، بهسازی شده است که افتتاح می گردد.

شروع اجرایهفت پروژه آب و فاضلاب

ساقی در بخش دیگر سخنان خود گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، هفت پروژه در بخش های مختلف آب وفاضلاب در چهار شهرستان استان عملیاتی می گردد.

وی گفت: برق رسانی به 14 پروژه در استان، مشارکت خیر و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه برای 18 پروژه، آبرسانی به مجتمع زرق آباد اسفراین و اجرای شبکه فاضلاب فرعی B1 آشخانه از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال وارد مرحله عملیاتی می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اضافه کرد: ارزش این پروژه ها 594 میلیارد ریال است و با بهره برداری از آن 32 هزار و 447 نفر در شهرها و 20 هزار و 941 نفر در روستاها از مزایای آن بهره مند می شوند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، بیش از 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1461

به "خبرنگاران 14 پروژه آب و فاضلاب خراسان شمالی آماده افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 پروژه آب و فاضلاب خراسان شمالی آماده افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید