خبرنگاران هفت نفر در استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سمنان- خبرنگاران- تعداد جان باختگان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تا پانزدهم اسفند به هفت نفر رسید.

خبرنگاران هفت نفر در استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نتیجه مثبت برای آزمایش بیماران مشکوک به ویروس کرونا امروز پنجشنبه گزارش نشده و تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان سمنان 15 نفر است که از این تعداد 11 بیمار با بهبودی کامل مرخص شدند.

نوید دانایی شرح داد: سه بیمار تا شامگاه چهارشنبه چهاردهم اسفند در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند و امروز پنجشنبه در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان فوتی براثر ابتلا به کرونا گزارش نشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرح داد: مراکز درمانی در سمنان، دامغان، گرمسار، آرادان، سرخه و مهدیشهر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا تا امروز پانزدهم اسفند در شاهرود به 33 نفر رسید که 18 بیمار با بهبودی کامل از مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود مرخص و چهار نفر در اثر ابتلا جان باختند.

رضا چمن گفت: چهارمین بیمار فوتی بر اثر شیوع ویروس کرونا مردی 98 ساله با بیماری زمینه ای مانند دیابت و بیماری مزمن تنفسی بود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 865

به "خبرنگاران هفت نفر در استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت نفر در استان سمنان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید