خبرنگاران نگرانی آمریکا از ثبات و شکست تروریست ها در سوریه

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران- خبرنگاران- نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد که واشنگتن مانع پیروزی نظامی بشار اسد رییس جمهوری سوریه خواهد شد.

خبرنگاران نگرانی آمریکا از ثبات و شکست تروریست ها در سوریه

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کلی کرافت روز سه شنبه در نشست شورای امنیت به بشار اسد هشدار داد که هرگز به پیروزی کامل دست نخواهد یافت و باید در آستانه تحریم های جدید، به مصالحه سیاسی برسد.

کرافت از اسد خواست تا قطعنامه 2254 سال 2015 شورای امنیت را که خواهان آتش بس و انتخابات و انتقال سیاسی در سوریه است، بپذیرد و مذاکرات را تحت گیر پدرسون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه انجام دهد.

سفیر آمریکا اضافه نمود: دولت ترامپ اقدامات قاطع برای جلوگیری از دستیابی رژیم اسد به پیروزی نظامی خواهد نمود تا دولت سوریه و متحدانش را به سمت کوشش های نماینده ویژه سازمان ملل و فرایند سیاسی تحت رهبری سازمان ملل رهنمون کند.

گیر پدرسون نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه روز سه شنبه گفت: اگر برای کنترل شرایط مالی وخیم سوریه اقدامی صورت نگیرد، قحطی در این کشور فراگیر می گردد.

پدرسون اضافه نمود: تحریم های آمریکا که قرار است از فردا (چهارشنبه) به اجرا گذاشته گردد، شرایط مالی سوریه را ضعیف تر خواهد نمود.

وی همچنین اظهار داشت: امیدواریم که اواخر ماه آگوست (مرداد/ شهریور) یک نشست سیاسی در ژنو سوئیس در خصوص سوریه برگزار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1074

به "خبرنگاران نگرانی آمریکا از ثبات و شکست تروریست ها در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگرانی آمریکا از ثبات و شکست تروریست ها در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید