خبرنگاران شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا از 10 هزار نفر فراتر رفت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران- خبرنگاران- شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا با ثبت 889 مورد جدید در 24 ساعت گذشته به 10 هزار و 23 نفر رسید.

خبرنگاران شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا از 10 هزار نفر فراتر رفت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش رویترز، آژانس حفاظت مدنی ایتالیا بیان کرد که روز شنبه دومین روز مرگبار ایتالیا در پی شیوع کرونا در این کشور بود.

ایتالیا روز آدینه (دیروز) 919 مورد مرگ ناشی از کرونا را به ثبت رساند که مرگبارترین روز از زمان شروع کرونا در این کشور اروپایی به شمار می آید.

همچنین در 24 ساعت گذشته 5 هزار و 974 نفر دیگر به شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا افزوده شده و تعداد این افراد به 92 هزار و 472 تن رسید.

علاوه بر این، در همین مدت مشابه، 12 هزار و 384 نفر از مبتلایان به کرونا به طور کامل بهبود یافتند.

ایتالیا پس از آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را دارد.

دولت این کشور میخواهد تدابیری سختگیرانه که برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است را تا اواسط ماه آینده میلادی (آوریل) تمدید نموده و حمایت های اقتصادی از شرکت ها را افزایش دهد.

این محدودیت ها تا سوم آوریل (آدینه 15 فروردین) اعتبار دارد. روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا نوشته که جوزپه کونته نخست وزیر این کشور آماده می گردد که این محدودیت ها را تا دو هفته دیگر تمدید کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا از 10 هزار نفر فراتر رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا از 10 هزار نفر فراتر رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید