خبرنگاران توضیحات تکمیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مورد انتشار یک ویدیو

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دزفول- خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به انتشار کلیپی از درگیری فیزیکی ماموران حراست بیمارستان عظیم دزفول با همراه یک بیمار گفت: با افراد خاطی این بیمارستان برخورد قانونی خواهد شد.

خبرنگاران توضیحات تکمیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مورد انتشار یک ویدیو

به گزارش خبرنگاران علی قمیشی عصر آدینه گفت: امروز یک ویدئو در فضای مجازی پخش شد که در آن درگیری مسوولان دانشگاه با یک فرد همراه بیمار را نشان می دهد اما بعضی با جعل آن اینگونه القا نموده اند که پرستار بیمارستان از تزریق واکسن برای افراد غیر مجاز جلوگیری نموده است.

وی اضافه نمود: ضمن تکذیب خبر اعلام می گردد که این ویدئو مربوط به ممانعت از ورود یک همراه بیمار کرونایی بستری در بیمارستان است.

وی با تکذیب استفاده از واکسن کرونا توسط مسوولان دانشگاه اضافه نمود: برای حفظ سلامت همراه این بیمار و جلوگیری از انتشار ویروس از ورود همراه بیمار به بخش کرونا ممانعت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: رفتار مامور حراست بیمارستان و درگیری با همراه بیمار درست نبود و آموزش و برخورد مناسب با نیروهای مامور برای مواجهه با همراهان بیماران در دستور کار قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: در حالی که بیمارستان عظیم دزفول نزدیک به 700 بیمار کرونایی را تحت درمان دارد، انتشار اخبار کذب و نادرست، بی انصافی است.

به گزارش خبرنگاران امروز آدینه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که زیر آن نوشته شده بود یکی از مسوولان رده بالای شهرستان دزفول قصد داشته از سهمیه واکسن کادر درمان این بیمارستان استفاده کند. رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول این موضوع را تکذیب کرد.

شهرستان دزفول در شرایط نارنجی کرونا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1688

به "خبرنگاران توضیحات تکمیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مورد انتشار یک ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توضیحات تکمیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مورد انتشار یک ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید