خبرنگاران بیش از 32 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی پرداخت شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت 32 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تا به امروز توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: خیران نیکوکار هم اکنون 105 میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری کرده اند.

خبرنگاران بیش از 32 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی پرداخت شد

یحیی صادقی شامگاه سه شنبه با اعلام این مطلب در سایت اطلاع رسانی کمیته امداد (ره) یکی از اهداف اصلی راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت توسط این نهاد را توسعه خدمات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان بیان کرد و گفت: پنجهزار و 503 فقره تسهیلات از ابتدای سال جاری تا به امروز توسط این صندوق در حوزه های حمایت، اشتغال و مسکن مددجویان پرداخت شده است.

وی از دیگر اهداف اصلی صندوق را افزایش پرداخت وام به جامعه مخاطب و همچنین گسترش کمک مالی قرض الحسنه به اقشار نیازمند و آسیب پذیر اعلام کرد و گفت: یکی از منابع اصلی و مهم صندوق، جذب سپرده خیرین و سایر اقشار جامعه است که با جذب سپرده بیشتر و ایجاد هم افزایی، می توانیم کمک رسان اقشار نیازمند جامعه باشیم و به همین منظور جذب سرمایه و سپرده گذاری خیرین در صندوق قرض الحسنه را با جدیت دنبال می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه صندوق امداد ولایت بمنظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تکریم آن ها راه اندازی شده است گفت: کمیته امداد با راه اندازی این صندوق از معدود سازمان هایی است که خدمت قرض الحسنه واقعی را ارائه می دهد.

صادقی افزود: ارائه تسهیلات اشتغال، کارگشایی، کمک هزینه درمان و مسکن به مددجویان و محرومان به منظور تقویت جایگاه قرض الحسنه و نیت خیر خیران در کمک به نیازمندان واقعی از دیگر اهداف صندوق امداد ولایت است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1214

به "خبرنگاران بیش از 32 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 32 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید