تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان تشدید می گردد.

تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات خرید دعوتنامه کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند، صبح امروز هشتم اسفندماه در زنجان اظهار کرد: بدین منظور شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

او با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به فروش تور به مقصد کشورهای خارجی نیستند، ادامه داد: این مطلب در مورد تورهای ورودی به کشور نیز صادق است و برابر این شیوه نامه دفاتر خدمات مسافرتی تا اطلاع ثانوی از ایجاد تعهد برای اجرای تور با مبدا کشورهای خارجی به مقصد استان خودداری نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از ممنوعیت برگزاری تورهای طبیعت توسط دفاتر خدمات مسافرتی اطلاع داد و اضافه نمود: اجرای هر نوع برنامه توسط تاسیسات گردشگری که باعث تجمع گردد ممنوع است و رعایت مسائل بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان، خصوصا در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامیست.

ارجمند با بیان اینکه عرضه قلیان در تمامی اماکن پذیرایی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ممنوع است، گفت: مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش تمامی نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای فرامین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.

او در مورد تمهیدات لازم برای مراکز اقامتی مطرح نمود: مدیران تاسیسات اقامتی موظفند مشخصات اتباع خارجی را بلافاصله بعد از پذیرش با شماره های اعلامی 33135124-33421013 اعلام نمایند.

همچنین به گفته مدیرکل زنجان تاسیسات اقامتی موظفند مشخصات مسافران پدیرش شده از شهر مقدس قم را به شماره های مذکور اطلاع دهند.

بنا به اظهارات این مسئول، کارشناسان این استان بر اجرای موارد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نظارت دقیق خواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 783

به "تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید