بمباران گسترده صنعاء توسط سعودی ها، وقوع انفجارهای متعدد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، جنگنده های عربستان سعودی همچنان به سلسله تجاوزات خود علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه می دهند. آخرین اخبار حاکی از بمباران شدید شهر صنعاء توسط سعودی ها است.

بمباران گسترده صنعاء توسط سعودی ها، وقوع انفجارهای متعدد

بر اساس این گزارش، جنگنده های عربستان سعودی نقاط مختلف صنعاء را به شدت بمباران کردند. رسانه های یمنی اعلام کردند که به دنبال این حملات صدای چند انفجار شدید از شهر صنعاء به گوش رسیده است.

حملات تجاوزکارانه سعودی ها به پایتخت یمن در حالی است که نیروهای مقاومت این کشور همزمان پیروزی های متعددی را در نبرد استراتژیک شهر مأرب محقق ساخته اند. به همین دلیل نیروهای یمنی پیروز شدند کنترل بلندی های راهبردی حمه ذیاب واقع در شمال غرب مأرب را به دست بگیرند. این نیروها هم چنین کنترل بلندی های النضود در جبهه العلم در شمال مأرب را به دست گرفتند.

در جریان عملیات نظامی نیروهای یمنی علیه عناصر وابسته به دولت دست نشانده عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی تعداد زیادی از این عناصر به هلاکت رسیده یا زخمی شدند. همچنین روز گذشته، منابع یمنی از ادامه درگیری های سنگین میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با نیروهای وابسته به دولت دست نشانده سعودی خبر دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1545

به "بمباران گسترده صنعاء توسط سعودی ها، وقوع انفجارهای متعدد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمباران گسترده صنعاء توسط سعودی ها، وقوع انفجارهای متعدد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید