انبارلویی: توهم اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور را فلج کرد ، بجای توهین باید به مردم خدمت کرد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید به مردم خدمت کرد. بعضی از چهره های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.

انبارلویی: توهم اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور را فلج کرد ، بجای توهین باید به مردم خدمت کرد

کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در مورد ادعاهای مطرح شده توسط کرباسچی دبیرکل حزب اصلاح طلب کارگزارن سازندگی پیرامون شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، مطرح نمود: کارنامه اصولگرایان در دولت و مجلس، شفاف و تعیین است و عملکرد کارگزاران نیز در دولت هاشمی و روحانی نمایان است. شاخص های فراوری ناخالص ملی، تورم و ایجاد فضای کسب وکار در دولت فعلی را می توان با دولت های گذشته قیاس کرد.

وی اضافه نمود: توهم جریان اصلاحات و علی الخصوص کارگزاران سازندگی، اقتصاد را فلج نموده اند؛ مسئولان برجام را امضا کردند و تمام منافع را از دست دادند، حتی یک امتیاز هم نگرفتند. وابسته گان حزب کارگزاران سازندگی که در دولت فعلی حضور دارند، دچار ناکارامدی و حتی نابلدی در کار هستند.

انبارلویی در مورد کاهش اعتماد عمومی به دولت، گفت: بر اساس نظرسنجی های اجرا شده دولت در پایین ترین سطح محبوبیت قرار گرفته است. بعضی از چهره های اصلاحات جز فریبکاری و دروغ پردازی حرفی برای گفتن ندارند؛ نمی توان به شعور مردم اهانت کرد و فهم مردم را از اوضاع کنونی نادیده گرفت.

وی پیرامون حمایت جریان اصولگرا از دولت دوازدهم، بیان داشت: اصولگرایان معتقدند دولت و مجلس و دستگاه قضایی یک مجموعه یکپارچه هستند و باید این یکپارچگی را در برابر دشمنان حفظ کرد؛ آمریکا و جریان های وابسته سعی بر هم زدن نظام را دارند.

عضو حزب موتلفه اسلامی اضافه نمود: دولت فعلی دچار پیری و بی عرضگی است و برای حل مسائل و کارآمد کردن دولت، از کمکی دریغ نخواهیم کرد؛ معتقدیم طرف مان مردم هستند و فارغ از اینکه چه دولتی بر سرکار قرار باشد، باید به مردم خدمت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 753

به "انبارلویی: توهم اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور را فلج کرد ، بجای توهین باید به مردم خدمت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارلویی: توهم اصلاح طلبان و کارگزاران اقتصاد کشور را فلج کرد ، بجای توهین باید به مردم خدمت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید