اروپا باید تحریم ها علیه روسیه را لغو کند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: وزیر خارجه ایتالیا تاکید نمود که بدون روسیه، اروپا قادر به خنثی کردن تهدید ناشی از گروه های تروریستی در اقتصادی، پاکستان و لیبی نخواهد بود.

اروپا باید تحریم ها علیه روسیه را لغو کند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پائولو جنتیلونی، وزیر خارجه ایتالیا در تبادل نظر با یک روزنامه آلمانی توضیح داد که وی معتقد است اتحادیه اروپا بیش از حد بر بحران اوکراین متمرکز شده و از سایر مسائل که از اهمیت یکسانی برخوردار هستند، چشم پوشی نموده است.

وی در ادامه هشدار داد که حضور نیروهای حافظ صلح بین المللی در جنوب شرق اوکراین منجر به حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه نخواهد شد. وزیر خارجه ایتالیا خواهان لغو بخشی از تحریم های اعمال شده علیه روسیه شده است.

ایتالیا از تحریم های اعلام شده از سوی روسیه علیه واردات مواد غذایی و سایر کالاها، متضرر شده است. روسیه این تحریم ها را در پاسخ به تحریم های کشورهای غربی اعمال نموده است.

وی به متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا توصیه نموده است که به دنبال احیای روابط با مسکو باشد. این روزنامه آلمانی اضافه نمود: نخست وزیر ایتالیا پیش از این به خاطر دعوت رسمی از ولادیمیر پوتین برای سفر به ایتالیا، با انتقاد بروکسل و واشنگتن روبرو شده است.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط غرب و روسیه به پایین ترین سطح پس از انتها جنگ سرد برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 574

به "اروپا باید تحریم ها علیه روسیه را لغو کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا باید تحریم ها علیه روسیه را لغو کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید