اردبیل، تیم ملی شنا به مسابقات اندونزی اعزام می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس فدراسیون شنا گفت: تیم ملی شنای جمهوری اسلامی 45 روز دیگر در بازی های آسیایی شنای اندونزی حاضر می شود.

اردبیل، تیم ملی شنا به مسابقات اندونزی اعزام می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، محسن رضوانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی اردبیل گفت: تیم ملی شنای جمهوری اسلامی 45 روز دیگر در بازی های آسیایی شنای اندونزی حاضر می شود و امیدواریم تیم ملی بتواند در این مسابقات مدال های رنگارنگی کسب کند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر در رشته شنا، واترپلو و شیرجه برنامه های خوبی انجام یافته است اضافه نمود: توسعه ورزش شنا اولویت اساسی است و امیدواریم بتوانیم در میادین بین المللی خوش بدرخشیم.

رئیس فدراسیون شنا گفت: با توجه به این که اشتیاق خانواده ها نسبت به حضور فرزندانشان در رشته شنا بسیار بالا است اضافه نمود: باید از این فرصت استفاده گردد و بتوانیم ورزش شنا را در کشور همگانی کنیم.

رضوانی توضیح داد: استان اردبیل ظرفیت بالایی در رشته شنا دارد که انتظار می رود با اختصاص استخر اختصاصی به این هیئت شاهد رشد و توسعه ورزش شنا در اردبیل باشیم.

وی توضیح داد: براساس برنامه ریزی های انجام یافته و حمایت فدراسیون اداره کل ورزش و جوانان استان قرار است یک استخر ویژه و استاندارد به هیئت شنای استان اختصاص یابد تا شاهد توسعه ورزش شنا در منطقه باشیم.

رئیس فدراسیون شنا گفت: از رئیس هیئت شنای استان خواهانیم در هیئت شنا از افراد کاردان و متخصص استفاده کند تا شاهد پیشرفت و توسعه ورزش شنا باشیم.

رضوانی اظهار کرد: اردبیل استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی شنا دارد که با حمایت های همه جانبه ورزشکاران می توانند در میادین ملی و بین المللی خوش بدرخشند.

رئیس هیئت شنای استان اردبیل انتخاب شد

مجمع انتخابات هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی اردبیل با حضور رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار گردید که در این مجمع سه کاندید نامزده شده بودند که یک نفر استعفا داد و در انتها یعقوب کشاورز با کسب 14 رای از 19 رای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل انتخاب شد.

کشاورز از برنامه ریزی برای توسعه شنای استان اطلاع داد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته و برنامه ریزی مدونی انجام می گردد.

وی اعلام کرد: آموزش شنا در بین دانش آموزان و بچه ها، نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و توسعه ورزش شنای استان در بین این اقشار نیز مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه برنامه ریزی خوبی کردیم.

کشاورز با اشاره به این که یکی از مسائل هیئت شنای استان نبود استخر ویژه است گفت: با هماهنگی های انجام یافته با فدراسیون شنا استخر ویژه در اختیار هیئت شنای استان قرار می گیرد که این امر بی شک سبب توسعه ورزش شنا در استان خواهد شد.

رئیس هیئت شنای استان اردبیل اعلام کرد: برگزاری مسابقات کشوری شنا نیز در اولویت اساسی است که انتظار داریم بتوانیم این مسابقات را در استان برگزار کنیم.

اختصاص استخر ویژه برای هیئت شنای استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مجمع اعلام کرد: تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفته تا استخر ویژه و استاندارد در اختیار هیئت شنای استان قرار گیرد.

بهرام آقاخانی اعلام کرد: با توجه به این که هیئت شنای استان با نبود استخر ویژه مسائلی داشت این امر در حال برنامه ریزی است تا هر چه سریع تر رفع گردد.

وی خواهان حمایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مسابقات کشور و بین المللی در استان شد و گفت: امیدواریم زیرساخت های لازم در این زمینه فراهم گردد تا بتوانیم میزبانی مسابقات بین المللی و کشوری را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از رئیس هیئت شنای استان انتظار داریم از ظرفیت شهرستان های استان به منظور توسعه شنا بهره گیری کند چرا که قابلیت های بالقوه ای در شهرستان های استان وجود دارد که نیازمند توجه و پیاده سازی برنامه های ضروری است و در صورت اهمیت به این مسئله می تـوانیم شاهد درخشش این رشته ورزشی در استان و بالتبع در کشور باشیم.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 529

به "اردبیل، تیم ملی شنا به مسابقات اندونزی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل، تیم ملی شنا به مسابقات اندونزی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید