ادامه تعطیلی سفارت آمریکا در جاکارتا پس از انفجارهای روز گذشته

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در حالی که سفارت آمریکا در اندونزی امروز آدینه نیز به خاطر حملات تروریستی روز گذشته همچنان تعطیل است، سفارت روسیه در جاکارتا به فعالیت خود طبق برنامه ادامه می دهد.

ادامه تعطیلی سفارت آمریکا در جاکارتا پس از انفجارهای روز گذشته

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سفارت آمریکا با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: سفارت آمریکا در اندونزی امروز آدینه نیز یک روز پس از انفجارهای سریالی در جاکارتا تعطیل خواهد بود.

این در شرایطی است که سفارت روسیه در جاکارتا همچنان باز است و فعالیت های عادی خود را انجام می دهد. سفارت آمریکا با انتشار پیغام امنیتی خطاب به شهروندان این کشور ، اضافه نمود: به عنوان یک اقدام احتیاطی، سفارت آمریکا روز آدینه 15 ژانویه نیز تعطیل خواهد بود، برای درخواست های عادی صدور ویزا و ارائه خدمات عادی به شهروندان آمریکایی.

حداقل 10 نفر در انفجارهای روز پنج شنبه در شهر جاکارتا کشته شدند. البته مقام های پلیس اندونزی اعلام نموده اند که 26 نفر در این حملات زخمی و 7 نفر کشته شده اند.

سفارت آمریکا اضافه نمود: احتمال وقوع اتفاقات دیگری وجود دارد.

البته یک مقام دیپلماتیک روسی به ریانوستی گفته است که سفارت روسیه در جاکارتا به فعالیت عادی خود ادامه می دهد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

بعضی گزارش ها هم حاکی از آن است که در این سلسله حملات 10 تا 15 فرد مسلح مشارکت داشته اند. رئیس جمهور اندونزی هم در سخنانی با محکوم کردن حملات جاکارتا بر تروریستی بودن این حملات صحه گذاشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 431

به "ادامه تعطیلی سفارت آمریکا در جاکارتا پس از انفجارهای روز گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تعطیلی سفارت آمریکا در جاکارتا پس از انفجارهای روز گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید