شروع اردوی آزادکاران از 14 تیر، کمیل یک قهرمان دوست داشتنی بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هادی حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه رقابتهای انتخابی با کیفیت مطلوبی برگزار گردید، گفت: پیکارهای انتخابی تیم ملی در 5 وزن برگزار گردید و نفرات برتر تعیین شدند تا کادر فنی بتواند برای حضور این مدعیان در ترکیب تیم ملی تصمیمات لازم را اتخاذ کند. البته همانطور که قبلاً هم اعلام کردیم کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای انتخابی به معنای حضور صد درصدی آزادکاران در ترکیب تیم ملی نیست و عملکرد این نفرات باید همچنان در اردوهای آماده سازی و تورنمنت های پیش رو مورد آنالیز قرار گیرد.

شروع اردوی آزادکاران از 14 تیر، کمیل یک قهرمان دوست داشتنی بود

وی توضیح داد: آزادکاران اردونشین باید همچنان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کوشش و تمرین نمایند چراکه کادر فنی طبق برنامه های مد نظر خود که شامل عملکرد مدعیان در اردوها و حضور در تورنمنت های بین المللی می گردد، بهترین و شایسته ترین نفرات را برای رقابتهای جهانی انتخاب خواهد نمود.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اعزام آزادکاران منتخب به دو تورنمنت بین المللی را پیش رو داریم که طبق برنامه ابتدا تیمی را راهی تورنمنت بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه می کنیم و سپس نفرات منتخب اردو را به جام زیلکوفسکی لهستان می فرستیم. به هر حال کادر فنی با توجه به تمامی این برنامه ها، ارنج تیم اعزامی به رقابتهای جهانی را می چیند و ترکیب نهایی روز 16 شهریورماه اعلام خواهد شد.

حبیبی در مورد خداحافظی کمیل قاسمی از دنیای قهرمانی هم گفت: کمیل از آن دسته قهرمانان ملی ورزش ایران محسوب می گردد که بسیار دوست داشتنی و بااخلاق است. او همیشه لبخند خاصی را بر لب داشت و همیشه با احترام به مربیان و پیشکسوتان به فکر تمرین و پیشرفت بود. به هر حال او در رقابتهای انتخابی نهایت کوشش خود را انجام داد اما نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد.

وی در سرانجام ادامه داد: طبیعتاً خداحافظی از دنیای قهرمانی جزئی از راستا ورزش حرفه ای است اما واقعاً برای قهرمانان ملی بسیار سخت است. من هم چنین تجربه ای داشتم و زمان خداحافظی از دنیای قهرمانی برای من هم بسیار سخت و فراموش نشدنی بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 323

به "شروع اردوی آزادکاران از 14 تیر، کمیل یک قهرمان دوست داشتنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی آزادکاران از 14 تیر، کمیل یک قهرمان دوست داشتنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید